Co dělá ODS pro normální lidi? - Krutá realita

Co dělá ODS pro normální lidi?

29.11.2005

ods

Nic! KSČSSD toho dělá mnohem více, určuje nám jak máme žít, za co máme své peníze utrácet a rozhoduje o našich životních prioritách. KSČSSD ví, jestli je pro nás důležitější rodina nebo kariéra, KSČSSD je takový bůh, který dokáže určit priority celého národa, a to přímo z hradu.

KSČSSD ví

Všichni víme, že studenti a různé živly si nepotřebují pracovat večer v supermarketech. Že tam vlastně ani nechodí noční lůzy jako programátoři. KSČSSD ví vše. Oni vědí, jestli je pro vás důležitější operace kolena nebo vitamin C, proto na to také mají tabulky. Oni vědí i to, že divadlo je pro vás přínosnější než kino, proto také na kino dávají speciální daň, zatímco divadla dotují. Jedině tak je to správné, protože vy se nedokážete sami rozhodovat správně.

ODS nic nedělá?

Zatímco ODS říká "dělejte si co chcete". To jsou ale lůzy, co? Jak vy máte vědět co vlastně chcete, jak to máte tušit? ODS si o vás myslí, že jste chytří a dokážete se sami rozhodnout, co je pro vás nejlepší. Jak je vidět, už se několikrát zmýlili, protože za volební plentou klidně i vy přiznáte, že jste úplný debil, za kterýho by měla rozhodovat vláda.

Stát je jako droga, je to horší než perník, protože zničíte život i lidem kolem vás. Musíte si píchat sociální dávku a ODS vám ji nedá. Nedá vám další dávku, a proto pro vás nic neudělá. Zatímco strejda Paroubek vám dávku dá, ví že potřebujete tuhle drogu, že jste na ní závislý. Nevadí mu to, strejda je tak trošku dealer. On teda dávky nebere, ale klidně vám je s mírnou provizí sežene. ODS to pro vás neudělá! Oni vám dávku nedají, i kdybyste se stavěli na hlavu, myslí na vaše dobro a ne na své. Proč? Nevím, věří vám, že dokážete žít bez dávek, že se závislosti vzdáte, že to pochopíte. Ale nebojte se, za volební plentou nikdo nevidí, jak od strýčka objednáváte další dávky, nikdo to nepozná a nikdo vám v tom nebrání. Na sociální stát totiž vždycky dojdou nejdříve ti, co jej vytvořili.

Přidat komentář

:-D 8-) :-) ;-) :-o :-( :evil: :idea:

Pro příspěvky je vyžadována podpora obrázků

Pro ověření zde prosím napište text, který vidíte na obrázku

No nevím od Ondy

29.11.2005 #

Máš pravdu, tak ono bude lepší, když si bude strejda s modrým ptákem dělat co chce a každý si tu bude dělat co chce a skončíme jak chceme. To bude paráda. Úzká vrstva bohatých nahoře, kteří si dělali co chtěli. Už se těším na strejdu modrého ptáka jak nás dovede do věčných lovišť (ne že by ČSSD vedla ke spáse).
btw když ti stát sebere z platu takové peníze, není fair ti je vrátit, když to potřebuješ? Třeba formou soc. dávek????

Re: Co dělá ODS pro normální lidi? od markon

29.11.2005 #

Ondy: A uvažoval si nad tím, že by ti stát ty peníze nesebral?  :-D

SAXU od Ondy

29.11.2005 #

A z čeho by se platila tvoje škola, tvoji doktoři...???
V tom vidím zásadní problém, ještě totiž nikdo nenavrhnul jiné řešení a nezáleželo na tom jestli měl v émblému růři, ptáka, nebo třešničku.

Souhlasím od SQi

29.11.2005 #

Jinak než souhlasit se nedá!

od ronan

29.11.2005 #

markon: vyjimecne s tebou souhlasim:)

od llook

29.11.2005 #

Počkej, kdože ty sociální dávky vytvořil? Když nepočítám předstírání reforem ve stylu "tady tisíc seberem, tady pětset přidáme", celý současný sociální systém vznikl v první polovině devadesátých let.

Největší problém toho systému je, že se nepřizpůsobuje měnícím se podmínkám. Rudé třešně a rudé růže s rudou planetou sice furt melou něco o reformách, ale kdo tomu ještě věří? Modří už vědí (viz třeba http://www.bbc.co.uk/...127_ods_congres_2400.shtml ) a křižáci se vždycky připojí k tomu, kdo je zrovna u moci.

Akorát se bojím Paroubka. Ze začátku mi přišel srandovní (volte Quimbyho!), ale už se naučil vystupovat a začíná být nebezpečný. Takový ten typ, co dokáže přesvědčit masy o sebevětších sračkách.

od binarniladin

30.11.2005 #

Mě tedy těžko někdo může obvinit z hříchu levičáctví, leč ODS dle mého soudu může volit výhradně člověk stižený zrátou paměti, nebo možná prvovolič.

Re: Co dělá ODS pro normální lidi? od Ondy

01.12.2005 #

Ano, nový "sociální" program z dílny ODS sem četl, ale nepřijde něják moc racionálnější než současné dávky. Má prý snížit nezaměstnanost o 100000 na rok, to chci vidět. Spíš to povede ke zvýšení kriminality, lidi co předtím aspoň přežívali
z dávek a občas sehnali krátkodobou práci, teď budou bez dávek a budou krást, protože jim nezbude na živobytí. Mimochodem, připadá vám ,že 6000 je dost peněz??

Re: Co dělá ODS pro normální lidi? od markon

01.12.2005 #

Ondy: No já zapomněl, ona socialistická morálka je vlastně krádež, do teď mi to nedocházelo a už to vím. Jsem nemorální zmrd, protože si myslím, že krást je špatné.

Re: Co dělá ODS pro normální lidi? od llook

02.12.2005 #

Ondy: 6000 není moc, ale je to dost. Tady v Praze znám pár lidí, kteří berou zhruba 10000 čistého a kolem 6000 platí za bydlení. Není to nic moc, ale nestrádají. Nikdo nikoho nenutí žít v Praze, pokud budeš v nějakém Prdelově platit dva tisíce měsíčně, tak na tom nejsi o moc hůř než ten Pražák.

Na můj vkus toho ODS dělá pro normální lidi až moc, ale aspoň to dělá celkem dobře. Co bys navrhoval ty? Status quo?

Re: Co dělá ODS pro normální lidi? od Oldschool

26.06.2007 #

Pro Ondy

Ty si, ale kusosek kámo. Hele pro mně za mně si třeba rozdávej svoje peníze, ale já je žádnejm: feťákům, lemplům, prostě komukoliv, kdo nepracuje a jenom žvaní nedal ani korunu. Samozřejmě ten kdo má snahu, tak tomu bych něco dal, ale ten kdo nedělá nic a jenom žvaní, přičemž těhlech lidí je 99% na ty seru. K tomuhle se musí přistupovat individuálně.

Re: Co dělá ODS pro normální lidi? od qizator

26.07.2007 #

Jednak né náhodou ODS neobhájila své první výtězství ve volbách. ODS neměla špatnou volební kampaň a vizi. Ale co dokázala po vítězných volbách? Zjistila , že na rovnou daň nejspíše nebudou prachy a zjednodušené daňového přiznání se jaksy také nekoná... Sice je pravda, že asi budeme mít radarovou zakladnu, která nám přinese jisté výhody od USA - ja rad výhody co by ne.
Může se shopná vláda vymlouvat na špatné volby? Asi ano. Budou příště voliči volit vládu, která se jen vymlouvala? Asi ne.
Já si nemyslí, že politika ODS je vysloveně špatná, ale bližší je mi záměr ČSSD. Na reformu má každý svůja názor, ale raději nějakou než žádnou a s ODS se jí evidentně nedočkám! A necht si lidi dělat co chtějí? Jisté věci se prostě musejí a vždy budou muset řešit na vládní úrovni. Nebo snad nemám pravdu?