Czechtek naopak
30.07.2005
Do poslední chvíle nikdo nevěděl co se stane, ale najednou to začlo. Místo akce bylo známé, a tak jsme nasedli do auta a jeli. Náš cíl byl jediný, vše si pořádně užít a občas zbít nějakého parchanta. Vybavili jsme se krabičkou cigaret, alkoholu a dalším náčiním potřebnému k tomu, aby byla pořádná zábava.
Cesta
Na cestu jsme jeli v koloně aut, a rozhodli jsme se zastavit přímo před loukou. Stále příjížděli další a další lidé. Nakonec technaři zablokovali celou dálnici. Když jsem viděl ten počet přijíždějících systémů, doslova mnou projel záchvat radosti.
Akce začínala. Za vedení Bublana jsem nasedl do auta a pořádně ho přeparkoval, aby nikdo neprojel. Přišel za mnou i nějaký maník s cáchem papíru a přesvědčoval mě, že má právo projet. "Ty kreténe": zařval jsem a bochnul jsem ho obuškem. Pak se ten sráč dal na útěk. Vůbec nechápu co na mě mává nějakými papíry, já pomáhám Paroubkovi a já jsem zákon!
Špatné úmysly
Po chvíli opět přiběhli nějaký technaři a dožadova-li se vstupu. Feťáci! Ty lidi jsou naprosto nenormální, oni jedou na nekomerční akci jenom fetovat. To já jsem přijel z důvodu chránit dobro lidu, tedy upřímně vlastní kapsu, protože ten příplatek za sobotu se mi docela hodí, a navíc přitom zkopnu i těch pár ubožáků.
Za chvíli přišli nějaký magoři, tedy obyvatelé blízké vesnice s peticí, ať tam ty feťáky pustím. Pche, zastřelit je! Prý jsme zodpovědní za tu zácpu, a za to že se místo na opuštěném místě techna pořádají poblíž příbytků těch patlalů. Oni prostě nechápou, že za všechno můžou technaři. Nikoho nepustím, ať se alespoň jednou v televizi ukáže, že něco děláme pro dobro lidu.
Média
Ty pitomý novináři opět nechápou, že já jsem zákon. Nějaké dohady okolo vysbvětlení paragrafů. Hmm, to je moc ouředničiny, já jsem polda samosoudce, a tak říkám zákony se vykládají po mém a technaři tu nemají co dělat. Pár kolegům jsem nařídil sledovat ty novinářské patolízali, aby neviděli náš zátah. Naštěstí díky důchodovým rentám kolegové pamatují ještě Stb a skrytě špehovat pro ně není problém.
Fakt nechápu co sem lezou a hledaj nějakou pravdu. Pravdu má Paroubek, ať se zeptají jeho! Náš zásah je naprosto legální a i kdyby aktuálně nebyl, vyhlásíme parlamentní krizi a zpětně schválíme zákony, které ho zlegalizují. Paroubek prý už zařizuje zákon na potlačení nekomerčních techno akcí, který zrychleně projde se zákonem o hygienických normách o složení jogurtů. Snad projde i ten dodatek, že ty smažky můžeme zastřelit. Možná nás v tom podpoří i komunisti a fašisti, protože jejich shromáždění v zásadě tolerujeme.
!!! od Lord.Lee
30.07.2005 #Jsi ubohej....myslíš si že to ty policajty baví se tam rvát s fetkama a technařema?? myslíš že by radši v tom hicu neseděli někde se svejma rodinama? Tohle jenom ukazuje jak jsi zabedněnej...ti policajti do dostali rozkazem. Nadávej politikům, policejním velitelům nebo kancelářskejm krysám ale ty chlapy co jsou nejníž nech bejt..jednou můžeš bejt rád že jsou poblíž
od hook
30.07.2005 #lol
perfektni clanek

2lord.lee: rika ti neco ironie a sarkasmus?
od Anonymous
30.07.2005 #trapne
pro nick Hook
precti si nekde definice cizich slov, kterym nerozumis
od markon
30.07.2005 #2Lord.Lee: prezentuji policajty přesně tak jak prezentují média technaře, to je cíl a musí se to pochopit.
Článek je naschvál zkreslený, aby ukázal demagogii médií. Dělám demagogii na opačnou stranu, aby člověk pochopil jak je ubohé z technařů dělat ubohé nedělající smažky.
2Anonymous: ubohej je člověk co se pod svůj názor nepodepíše
od Non_E
30.07.2005 #Naštěstí žádný zákon, který by zpětně něco takového legalizoval vydat nemůžou.
snad od já
31.07.2005 #Snad z toho vyrosteš.
Ad. Lord.Lee od Pravda
31.07.2005 #samopzřejmě - ty policajty, který tam byli to rozhodně bavilo! byl to výběr těch nejhustších hajzlů plnejch nenávisti a nevybitý agresivity!
Otazka? od Kazatel
31.07.2005 #To,ze je to ironie jsme snad pochopili ne!Ale je tu otazka
co se vlastne vyresi?!Jestli bude nadale pokracovat nadmerna nelegalni soundcokoliparty at je to hip-hop, rocknebo cokoli treba dechovka!Tak to musi mit svoje meze-organizovanost-povoleni ne?A nerikejte,ze tohle neni pravda?Takze dal pokracujte s czechtekama,ale radci v halach starych tovaren nebo letist,urcite se to da zaridit!!!!A nikoho nebudete provokovat!!!Nebo jen tak dal ale uz po pravde nevyhrajete nic!!A co vlastne chcete vyhrat?Rev po cely planete a vsichni technari?
Re: Czechtek naopak od markon
31.07.2005 #2Kazatel:
1) Prosím konkretizuj slovo nelegální paragrafem a zákoníkem. Jak jsi k tomu slovu vůbec došel. Možná by bylo lepší říct párty pro někoho nepohodlná.
2) Všechna zákonná povolení byla opatřena
3) Kdo ti dává právo někomu vybírat místo konání? To je jak kdybych ti řekl, že mi vadí kde teď bydlíš a že se snad můžeš přestěhovat pod most, abys mě nerušil.
4) Mě provokuje 80% debilů, to je mám jít zastřelit? Akce nelze konat podle toho, že nikoho nebudou provokovat
czechtekk 2006 od czechtekk 2006
31.07.2005 #Czechtekk 2006 už se těším
ale to už se vybavíme igelitovýma pytlíčkama
naplněnýma barvou , a budeme to na ně házet
a tím pádem jim zabráníme v hledí
pěkně barvu kerá nejde umýt
czechtekk 2006 bude
od Cuntsucker
31.07.2005 #Svatá pravda
for markon od Kazatel
31.07.2005 #1-Nepsal jsem nic o paragrafech
2-Vdycky vyhrajou lidi co chtej mit klid!
3-Jestli te sere 80 procent obyvatel,tak je problem v tobe a ne v lidech!!
4-Nevybiram vam misto!A jestli si ho vybral ty,tak sorry lip to zorganizuj!!!At se tam vsichni dostanou!
od llook
31.07.2005 #2Kazatel:
1) Právě o to jde, že jsi nic nepsal o paragrafech. Psal jsi o nelegální akci - ale už ne podle čeho by měla být nelegální. Je to jako když v novinách nedávno psali o "nelegálním tajném závodě" (Gumball 3000 Rally).
2) Tím bych si nebyl tak jistý.
3) Problémy ve vztazích nikdy nejsou jednostranný.
4) To, že dvě třetiny účastníků leze na cizí pozemek nikoho neopravňuje k zásahu proti té zbývající třetině. Je to jako kdybys zrušil hokejový zápas, protože před stadionem dělá bordel dav lidí co nesehnali lístky.
Howada proste ... od Bee
31.07.2005 #takovouhle super akci kazit ... ze se nestydite, howada ..
Re: Czechtek naopak od Fanatik
31.07.2005 #for llook
K bodu 3. Pokud poradatel akce nedokaze zabranit tomu, aby lide, kteri na jeho akci prisli neporusovali zakon tak at radeji nic neporada. Policejni zasah byl nezbytny (pravdepodobne brutalni a prehnany, ale zcela urcite nezbytny).
Kdyz budou lidi delat pred stadakem bordel, ze nesehnali listky, tak taky dostanou od fizlu na prdel. S tim rozdilem, ze na czechteku se tezko rozeznava "kdo je pred stadionem a kdo listky sehnal". Kdyz se kaci les, litaji trisky.
od gamesi
01.08.2005 #Níže podepaní pánové ... pamatujte na jedno, svoboda skupiny končí tam, kde začíná omezování jedince. .... Vy jste omezili nejen jedince, ale dokonce celou společnost. A proč? Protože se domníváte, že techno za to stojí. V pořádku, potom pořádejte takovéto akce na odlehlých místech, kde nebudou nokoho omezovat a kde naopak pomohou okolí ... ptáte se kde? No to je jasné ... pokud máte dostatek prostředků a odhodlání uspořádat takovouto megapárty v České republice tak pro Vás jistě nebude problém uspořádat ji v zemích třetího světa. Je tam spousta míst, která se hodí pro takovouto akci ... např poušť Gobi ... tisíce kilometrů daleko ani živáčka a policajt? Kdo to je ... A pokud se zlobíte jak Vás vnímá veřejnost ... stačí se podívat do vlastních řad. Věřím, že to nemusím vysvětlovat.
Všem od BP
01.08.2005 #Re: Czechtek naopak od BP
01.08.2005 #Jsou to jenom plky. Pojďme se na ty naše politiky podívat znovu a pěkně z očí do očí. Však až se nás sejde 200 tis. už jim nepomůže ani moc ani imunita.
od Já
01.08.2005 #Jseš ubohej czechtek 2006 bude a bude to pořádněj nářez kdybych tě tam viděla tak bych ti nakopala prdel.
můj názor od Wojslaw
01.08.2005 #Článek je podle mě vtipně napsaný, škoda že to někteří nepochopili a místo zasmání se jsou naštvaní
Podle slov pořadatele byla akce předem oznámená a domluvená, takže pokud má pravdu, jsou řeči o "ilegalitě akce" poněkud mimo.
gamesi: Ty jsi asi snídal vtipnou kaši, viď? Místo konání bylo vybráno tak, aby obtěžovalo co nejméně lidí.
fanatik: Neříkám, že nemohli zakročit proti těm, kteří dělali nějaké škody na pozemcích. Ale proč zmlátit ty, co se baví na oficiálním místě konání?
od Philip
01.08.2005 #Ale,ale.czechtek 2006 si beru min.10 litru horlave tekutiny
a udelam z nich molotow coctail.At tam zhorijou zmrdi.tak jak oni skoro zapalili a vydymili auto jednoho nevinnyho kluka a jesteho zmlatili.
od hook
01.08.2005 #2Phillip: proc???? to je nejhorsi, co se muze stat, ze na pristi rocnik tam prijede hafo troubu, ktery pujde jen o agresi a stret s policajtama ... o tom prece DIY komunita neni, tim bude poslapana cela podstata freeteku ... achjoooo

2gamesi: zkousel si nekdy zorganizovat vetsi akci nez svoje narozeniny? asi ne a zkousel si nekdy zorganizovat akci, kde bude hrat elektronicka hudba? assi ne , staci na urade zminit slovo techno, DJ a urednik uz chysta razitko "zamitnuto", to nejsou pohadky, tak to v nasi zemi bohuzel chodi
jen at plni.. co chtejiii od brubru
01.08.2005 #bohuzel.. jsem nenasel cas cist ty vase zvasty az do konce.. jedno je jiste.. ti co MLATILI tam poslouchali.. poslouchali svine.. co , bohuzel dnes rozhodujou.. a zkovavaj se za zakony.. navrnu vam lepsi.. boj.. jste majitele jakeho¨koli pozemku??? okamzite volejte 158 a pozadujte jeho ochranu pred potulujicimi se turisty, psy cigoši vietnamci ci jinou , jakoukoli vam nesympatickou polozkou.. kliido i tim. ze fouka moc velekej vitr.. a kdyz polisi neprijedou.. bombardujte je.. ze se bojite.. ze nesklidite seno pro kraliky.. ze nemuzete ani si vyhonit ptaka na svem.. ze furt nekdo votravuje.. atd.. ale.. jedno je rozhodujici.. trvejte,, aby chraNILI VAS MAJETEK.. A UVIDITE.. JAK TO DOPADNE.. .. TAKOVOU CISTU POLISI NA HORE JESTE NEZAZILI.. pamatujte na zakon padajiciho hovna.. a uvidite ten tanec....
Re: Czechtek naopak od brubru
01.08.2005 #jen tak mimochodem.. jestli to chcete rozsirit po vsem vsehomiru.. preposilejte to vsem majitelum.. muzu vam rict.. ze uz ted jsou na 158 prevelice agresivni.,. ale.. joo chteli prece chranit cizi.. co cizi.. neciho jiny majetek.. dejte se do toho.. a uvidite ten vitr .. a mozna i ve strakovce....
Re: Czechtek naopak od brubru
01.08.2005 #presto ze uz.. jsem vlastne starej dedek.. a zazil jsem prd.. jen par odvozu s nejakejch kozertu antonem .. dneska , panove.. je to jeste horsi jak za komunistu.. nass.. vlastne.,. priznivce ROCKU.. vodvezli antonama kousek za mesto.. prestrihali tkanicky.. a vobcas nejakej.. joo drzej dostal honzou pres zada.. ale tohle?? to je fakt sajrajt.. asi si myslej.. ze se modlite k alahovi.. ci co... tak to neuspete a volejte.. 158
)))))))))))))))
Věděl to Štěpán Turek už předem??? od GX
02.08.2005 #Štepán Turek je jasnovidec!!! ve svym nesmrtelnym songu "stávka DJ" předpověděl, že bude ticho i na Czechteku..
Štěpáne gratuluju!!! GX
Něco na tom je a je to hrůzné od Onoris
02.08.2005 #Bohužel jsou i policisti kteří takhle přemýšlejí a navíc to byla akce podpořená premiérem a tak se někteří velitelé snažili co nejvíc zalíbit. Kde jsou policisti když je pořebuje běžný občan? Nejspíš někde vybírají pokuty a nebo se někteří dohadují s kamarády z organizovaného zločinu jak si přivydělat. Úroveň policie je tristní, samá korupce a průšvihy. No a ta, i kdyby dílčí, brutalita při zásahu? To je neuvěřitelné, vracíme se do totality v čele s ČSSD a jejich přirozenými partnery z KSČ(M). Je to hrůza.
od Petra
03.08.2005 #Podle mýho názoru a taky podle toho co jsem se kde doslechla a tak je zhruba polovina policajtů, který tenhle zákrok brali tak, jak je popsáno ve výše uvedeným článečku, ale na druhou stranu, co jsem se dozvěděla od mýho dědy, kterej má kamaráda policajta.... asi zhruba druhá polovina pouze plnila danej rozkaz jak už popisoval(a) Lord.Lee
od hook
03.08.2005 #2petra: plnili rozkaz? tohle neni valka, kde vojak plni a pak premysli ....
od Jana
03.08.2005 #Policie je tu na hovno!!!!! Dělají jen samé problémy!!! Pokud se jedná o soukromou párty jako bylo toto techno a ještě ke všemu na soukromém pozemku to jím není jednou, ale pokud jim támhle někde utíkají vrazi tak to je jim asi jedno!!!!!!!!!!!!!
Re: Czechtek naopak od Martin
03.08.2005 #Nekdo si tu plete demokracii s anarchii, kdyby mi na oslavu prisla policie a zakazala mi ji, tak pokud jsem v pravu, mohu podat stiznost, muzu podat zalobu, ale rozhodne policisty nenapadnu, videl jsem videozaznamy primo z czechteku - na stojici policisty letalo spousta kamenu, lahvi a klacku, - pro spoustu technaru to byla prima zabava, neni divu, ze policie pouzila silu k ukonceni akce, agresivita technaru neznala mezi, dokonce demolovali i policejni vozy, tezko rict, kdo muze hazet kameny na tezkoodence, mozna nekdo zfetovanej
od Luky
03.08.2005 #pišu až po shlednutí zpráv v tv protože sem tam nebyl. na příští czechtek rozhodně nejedu,mám strach že bych dostal přez hubu pro nic za nic.jak muže někdo tvrdit že to byl opravněný zásah nechapu.viděl sem v tv jak nakyho kluka mlatěj 3 fízlové a když je na zemi a rozhodně se nemuže hejbat,další zajebanej fízl ho s rozeběhem kopne do ksichtu,další do nej píchá tonfou!!!! je tohle normalní? asi těžko.ten co kopnul se bal že si neužije,tak běžel aby se taky přidal. doufám že vyhoděj aspon náky fízly,bejt to na mě tak je zavřu. PAROUBEK JE NEJVĚTŠÍ ČURÁK HNED PO GROSOVI.fakt je mi hanba že máme takovýhle polityky. technu zdar
Re: Czechtek naopak od Shotek
04.08.2005 #To martin .... shlidnul sem vsechny dostupny videa a pokecal s kamosema co tam byli ... hazeli kameny a tyce ... pche ... co sem videl a slysel tak s tech hozenejch veci bylo 90% prazdny petlahve (au to boli jak sfin), zbytek byly flasky od piva ktery se trefily tak jedna z 20ti a to do stitu nebo do plastovejch chranicu, klacky litaly hodne mimo snad jenom jednou sem videl ze se trefily nakym vetsim klackem, ale oni sou fizli na to trenovany a maj slusnou plastovou a ocelovou ochranu to mi ver, a v posledni rade to byli granaty se slzakem a kourovy ktery jim teknari vraceli
hodny kluci. Musim rict ze policie sice pusobila organizovane ale proboha to reseni LOL. Naprosto nelogickej postup vytlacovani lidi, zadnej system, a ty jejich slavny delobuchy a slzaky kurva vubec nebyly zapotrebi, stacilo by sedici nebo neustupujici teknare odvat vodnim delem, silu to na to ma (bylo by to na dyl nez na par hodin ale nebylo by to tak brutalni), nehlede na to ze nekteri fizli velice cilevedome delobuchy hazeli primo lidem pod nohy ... sfine ... je jasny ze dostali prikaz ale nekteri se ocividne bavili mlacenim kohokoliv kdo se nachazel kde nemel. Nerikam ze jich tam takovejch byla vetsina ale staci par a oni se kamosi pridaj, taky si prece radi kopnou do leziciho bezbranyho teknare (dyt sou prece vsici sjety a agresivni ne, jak se vseobecne bohuzel traduje):( . Nekteri ale delali co meli a zasahovali dokonce jak by meli (bohuzel to nebylo moc casto videt). Co se tyce toho hazeni veci a neochoty stahnout se, taky bych byl nasranej kdyby mi rekli ze mam vypadnout s pozemku co sem si pronajal (urcite nebylo lehky sehnat takovej vhodnej pozemek kterej je relativne daleko od obydlenejch oblasti) a kdyz si nestacim zbalit, tak veci co mam zlikvidujou (rozslapany stany, delobuch v aute atd.). Dalo by se o tom psat hodinu, ale zkratim to ... POVOLENI K POZEMKU OD MAJITELE BYLO, A PROTO TENHLE ZKUR..... ZAKROK NEBYL ANI LEGALNI ANI PRIMERENEJ ANI atd. Maximalne mohli vytlacit lidi s okolnich nepronajatech pozemku a dohlidnout na poklidnej prubeh plus jako bonus zatknuti par dealeru
. Doufam ze se to uz nebude nikdy opakovat a tesim se na czechtek 2006 kteryho se milerad zucastnim pokud se nevratime back to totality a tohle nasilny potlaceni bude oznaceny jako OK. ZDAREK
od Stanley
04.08.2005 #Lorde ty si to nevidel ty policajtisi to vychutnavali
od martinezo
04.08.2005 #lord.lee:jses blbeček!!
jinak celkem vtipnej článek!
od DELTAFORCE
04.08.2005 #souhlasím:o))a vsichni co rikaj opak.....snad prijedte na pristi sračku a dostanete taky.....jak mě mrzí že jsem tam nebyl jako težkooděnec:o)))
Vlhko v kalhotách "poškozených" dětí od Adam
05.08.2005 #Je mi líto dětí, které touží po pofoukání bolístek. Takoví nebožáci to budou mít ještě v životě těžké. Důvod, proč mají chudáčci vyhnaní z louky podporu médií je prostý. Plivat na vládu a složky policie je poměrně tendenční záležitostí. A věřte mi, že to není boj mládí proti státu. Mně je dvacet let a jakkoli nemám nic proti open-air akcím, musím se distancovat od takových chronických problémistů, kteří dobrovolně vstoupí do bitvy a potom haní protivníka.
Je dost smutné, že jakýkoli problém se u nás politizuje. Je to nesmírně hloupé a zbabělé, protože obětní beránek zpravidla nebývá původcem zla.
Zároveň však věřím, že lamentace "poškozených" dopadnou na úrodnou půdu, neboť společenská obědnávka bývá silnější než objektivní posouzení.
Na závěr bych chtěl připomenout, že je mi podstatně více líto policistů, kteří utrpěli zranění od lidí, kteří měli "holé ruce", a ještě za to mají být káráni.
Tekno-všechno od Anonymous
05.08.2005 #Myslim,že je to fakt výstižný Máta všichni moji maximální podporu tohle fakt přehnali ty fízlové zkurvený:) Czech tek musí ject dál,protože tam chci příští rok taky!!!A už se moc těšim,NEDEJTE SE TECHNAŘI jsem s váma:)
Re: Czechtek naopak od markon
05.08.2005 #2Adam: nemohu si to neodpustit, ale některé tvé názory jsou přinejmenším naivní. Připomínáš mi mě před pár lety, než jsem viděl podhloubí všeho.
Žádná strana není svatoušek a jediné o co tu jde je, že jedna zneužila své pravomoce, že to nebylo pouze osobního charakteru.
Technaři jsou úplně normální lidi, kteří ti určitě sednou a mnohdy třeba ani nevíš, že to jsou právě oni, s kým se bavíš.
z policejního pohledu od Miras
06.08.2005 #Zdar všichni.Naprosto souhlasím s názorem Adama. Shodou okolností jsem taky policajt - těžkooděnec. Jen díky tomu, že jsem měl dovolenou, jsem se Czechteku vyhnul, naštěstí.
Jinak co se týče zákroku jako celku, naprosto s ním souhlasím. Se zbytečně brutálním zákrokem některých policistů nesouhlasím, myslím si, že jim prostě ujely nervy. Většina policistů zařazených v pořádkové jednotce tam totiž není dobrovolně, ale z rozkazu a tato práce je pro ně prací navíc, za kterou téměř nic nemají, chodí sem z volna a nejsou doma u rodin. Navíc nejistota, která poslední rok ve sboru vládne, plánované snižování stavů, nejistota, neustálé házení špíny na policii jako celek, navíc to hrozné vedro ( přál by vám si zkusit, jaké to je být aspoň hodinu v plné zbroji v takovém počasí) - toto všechno dohromady, dle mého názoru, způsobilo, že někteří z policistů neudrželi nervy na uzdě. Já sám jsem sice celkem kliďas, ale dovedu se do jejich situace vžít.
Souhlasím ale s názorem premiéra Paroubka - policie dala výzvu k opuštění prostoru a dle zákona o policii je každý povinen výzvu policisty UPOSLECHNOUT. Pak je možnost si stěžovat, případně podat žalobu a další kroky. Kdyby se toto stalo, k žádnému masakru nedošlo.
Nemám nic proti technu. Až si technaři zařídí všechny potřebné náležitosti k provozování takovéto akce, ať se tam třeba po..rou a nikdo jim v tom bránit nebude. Zákony jsou od toho, aby se dodržovaly.
Takže závěrem: se zásahem naprosto souhlasím, s jednotlivými excesy ne, avšak jakožto osoba znalá poměrů uvnitř poř. jednotky bych se moc divil, kdyby k nim nedošlo. Bylo jen otázkou času, kdy řadovým policajtům tzv. bouchnou saze.
Můj názor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! od M.e.t.l.o.k.
07.08.2005 #Ja si myslým že když měly smlouvu na ten pozemk.tak jim v tom policie neměla bránit.I kdfyž na rduhý straně si to možná zavinily trochu sami.To je můj názor!
od Adam
08.08.2005 #Docela mě potěšilo, že jsem se nedozvěděl, že jsem kretén a techno je nejlepší, ale celkem seriózní reakce.
2Miras: Souhlasím s tím, že zákony by se měly dodržovat. Kdyby nedošlo k takovému zásahu, vznikla by iluze, že masa lidí dostane větší pravomoce než jednotlivec. Asi není správný kopat do ležících, ale to je selhání několika málo policistů, nikoli té tisícovky, která se chovala podle mého disciplinovaně a profesionálně. Do jisté míry obdivuji tuto část policie pro jejich odvahu čelit davu i vlastním emocím (kéžbych jednou to samé mohl napsat o dopravácích).
2Markon: Já mám přátele, kteří tam byli, a konzultoval jsem to s nima, přesto nebo snad právě proto si myslím, že i sebečistší duše, která tam v době zásahu zůstala, musela počítat s možným nebezpečím.
Techo se mi nelíbí, ale věř mi, že tahle nelibost vůči technu nepsala můj názor.
Kamarádi mi říkali, že výzvu k opuštění prostoru neslyšeli. To je připomínka, nad kterou by se asi měli zamyslet organizátoři i policisté.
Já sám jezdím každý rok na několik fesťáků a zajímalo by mě, proč tam nejsou problémy. Že by zvládnutím organizace a zabezpečením prostoru? Já jsem totiž slyšel i výpovědi místních a věř mi, že to neznělo jako xenofobie.
Myslím, že z naivity jsem už značně vystřízlivěl. Věřím, že i v řadách policie existuje spousta špíny, ale pochybuju, že zrovna speciální jednotky nejsou těmi, kdo mají zálusk na krvi mladých lidí.
2M.E.T.L.O.K.: Pozemek nebyl ohraničen a akce poznamenávala dost nepříjemným způsobem okolí. Zrovna v tom vidím ten největší problém.
Re: Czechtek naopak od Adam
08.08.2005 #Mimochodem, právě jsem slyšel, že statistiky budou asi taky označeny za neobjektivní,protože jasně říkají, že 89 policistů a jen 35 technařů bylo zraněno. Ty petlahve jsou asi z olova. A nebo to nebyly pet lahve, co se snášelo na hlavy policistů?
od Miras
08.08.2005 #2Adam: To teda sakra nebyly jenom PET lahve, kdyby ses odíval na všechny možný videa, zjistil bys, že krom PET lahví házeli skleněný lahve, kameny, kusy dřeva a spousta jinýho bordelu. A hafo technařů se zranilo samo, jak z obou stran házeli přes kordon sami na sebe. Tohle se už ale zastáncům technařů nehodí do krámu.
2 Miras od Zdenek
08.08.2005 #podle zakona jsme nuceni popistit na vyzvu policisty prostor.
Takze az budes poradat oslavu svych narozenin v legalne pronajate hospode nabo na legalne pronajate louce a bude o tom vedet nejaky idiot ktery Te nesnasi a preventivne na Tebe zavola policajty aby Ti naridili vyklidit prostor, udelas to.
OK
Proc ale nenaridi vyklidit hospodu,kde se kona legalne nahlasena oslava-nacisticky koncert?prestoze kolem policiste stoji?proc nenaridi vyklidit fotbalovy stadion kde skinheadi delaji bordel a nici casto obecni majetek?
jeste se nestalo aby policie zablokovala pristup nacistu na jejich koncert prestoze se vzdy vi co se tam bude dit. Jeste nikdy se nestalo ze policie zablokovala pristup na fotbalovy stadion prestoze se vi co se tam bude dit. Preventivne zasahujou jenom proti technarum. Proc preventivne nezasahnou proti rockovym festivalum nebo srazum motorkaru ktere delaji stejny bordel?
Pred zakonem si mame byt rovni
od Miras
09.08.2005 #No, krásně si to podal, jen co je pravda. Oslava narozenin...
od Zdenek
09.08.2005 #oslava narozenin=soukromá párty
to že nacisti hajlujou na svých parties to nikomu nevadí? (teda vám policajtům)
proč nezasáhnete PREVENTIVNĚ proti nim? jejich akce jsou taky legálně ohlášeny, jediný rozdíl je že technoparty je na pronajaté odlehlé louce, zatímco nacistický koncert je uprostřed vesnice v hospodě, kde každý slyší jaký tam dělaj bordel. Ještě jsem neviděl policii aby takový koncert rozehnlala
2 Zdeněk a Miras od Adam
10.08.2005 #2Zdeněk:
Podívej, ono v době, kdy se začne heilovat, policie zasahuje. V době, kdy se začne poškozovat okolí, je tomu stejně. A srovnání s rockovejma koncertama a motosrazama? Promiň, ale to bylo příliš slabý, než abych znovu argumentoval tím, co jsem psal dříve.
2Miras:
Víš, docela by mě o tom něco zajímalo. Fandím spravedlnosti, a proto neodsuzuji fakt, že ji někdo v tomto státě aktivně (a nikoli jen v sedě) hájí. Napiš mi prosím na mail. Toto téma mě zajímá i profesionálně. Ostatní odepíšu na mailem.
S těmi pro technaře nelichotivými statistikami poměrně ostře kontrastují fotografie zveřejňované na příslušných webech, kde chudáčky technaře někdo šikanuje. Má-li někdo přístup k odtajněným policejním materiálům (foto, video), rád bych je shlédnul. Díky
P.S.: Proti technařům nic nemám, ale opravdu by se měli zamyslet, jestli není nefér kamenovat protivníka poté, co regulérně zvítězil.
od Jakab
10.08.2005 #Dobrý den,
vracím se po dálnici z práce a zrovna se zastavím v hospodě ve vesnici, kde se prý vedle děla dva dni před tím ta akce, nevím jak se správně píše Czech Tek ? No to je pech. A když tam o tom každý povídá, tak se jdu na tu louku podívat, ať mohu také něco povídat doma. Napočítal jsem někde uprostřed 23 dlažebních kostek. Že by si je přivezla policie jako donucovací prostředek a nebo technaři chtěli za odměnu pozemek vydláždit? Prosím o rozvinutí mé myšlenky. Předem děkuji.
od Adam
10.08.2005 #Kdepak, zranění 89 policistů způsobily jen prázdné petlahve. Dlažební kostky měly pravděpodobně posloužit k přípravě pozemku na příští rok, ale vydlážděný plácek nebyl z důvodu zásahu dokončen:o)
od RM
11.08.2005 #Chtěl bych vidět autora tohoto blábolu, kdyby v blízkosti takovéto akce bydlel. Myslím, že by mluvil jinak. Natož kdyby byl majitelem pozemku. Neviděl jsem nikde, že by někdo dal použité prostory do původního stavu. Tím nemyslím tyto konkrétní, ale i ty předcházející.
Dále nevím proč tu mluví ústy jakoby řadového policisty. Pořádková jednotka není žádný výnosný obchod. Je zaplacen, jakoby byl kdekoliv jinde v práci. Nic víc.
Řadový policista je pod tzv. jednotným velením. Nerozhoduje o tom, co má dělat. Zkus si sednout a promluvit s někým, kdo to dělá. A k té agresivitě. Je to jednoduché. Policie je shromáždění různých lidí. I mezi nimi se najdou podivní lidé. Ale myslím, že stejně tak i v řadách tzv. technařů. Pro informaci jsem policista, ale nezařazený do pořádkové jednotky. A představte si, děti nežeru.
STOP, NO AND DON´T od Bambuzzz
13.08.2005 #Yste tady totalní blázni
Líbí se mi,ze ye CzechTek označowán jako technařská akce:-)!!NELEGÁLNÍ TECHNO PÁRTY!!Trošek sada ne?Ale thy bengárny byly krudý.....widěl sem solidní widea a celkem sada co může člowěk udělat člowěku!!No,nic SMAŽKY
užíweyte drogowiny 
od ada
17.08.2005 #dobry,jsem prave v usa a tohle me opravdu pobavilo.dik
? od hentoš
19.08.2005 #Lidi, hold jednou mladí, mají prostě choutky provokovat. Pánové policisti mají v popisu práce nějakým způsobem udržovat pořádek a potlačovat kdejaké a mimo jiné i ty Vaše malé technorevoluce, do jaké míry brutality, tak to si vyřešte mezi sebou ... Fakt je ten, že se mezi sebou vyprovokovaly, možná generačně rozdílně smýšlející, dvě skupinky lidí a hold si asi daly přes dršku! Problém je ten, že jedna z tý skupinky byla pod patronátem tzv. zákona a tudíž se celá věc musí medializovat a rozmáznout jak řídký hovno! Běda jak našim dětem nasekají policajti!!! Děcka, tak si je vychytejte a vraťte jim to někdá před hospodou ... no ni?!
Re: Czechtek naopak od Miras
20.08.2005 #Já už se tomu taky směju. Přijde mi to přesně tak, jak už někdo napsal. Děcka dělaly ramena na policajty, dostaly přes držku a teď brečej, schovávaj se za máminy sukně a maj plnou hubu toho, jak bojujou za demokracii jak v 89
Jedině snad jejich věk je omlouvá, že nevědi, o čem mluví.
Re: Czechtek naopak od Nikita
22.08.2005 #Musím souhlasit s Lord.Lee. Máš naprostou pravdu ve všem. Taky se mi vůbec nelíbí jak najednou účastníci czechteku tvrdí, že oni vlastně nic nedělali a na internetu prohlížím stále více obrázků jak hážou kameny a podobně.Tvrdí do kamer , že tam nefetují a chovají se v poklidu a když jdete na stránky, kde maj debatu tak tam otevřeně píšou, že se tam fetuje a že měl na toho policajta hodit víc kamenů. Je to ubohost hrát teď chudáky. Nemají žádno úctu a přesně jak píše Lord.Lee, kdyby potřebovali pomoc, tak jsou jim policisté dobří. Nelituju těch lidí co se bavili na czechteku, ale lituju těch policajtů co tam museli jít a nebavili se.
Re: Czechtek naopak od sara
31.08.2005 #juch, juch, juch!!!!!! Co to ma bejt?!?!?
Re: Czechtek naopak od FreeTeknarka
10.09.2005 #Newim jakej zjebanej nelidskej nácek tohle píše. Jsem w zásadě dost tolerantní člowěk, ale jestli uwažuješ fakt takhle, tak bych ti přála jedině abys skončil w kopru a newotrawowal swojí krutou debilitou a primitiwismem ostatní normální lidi.
Re: Czechtek naopak od anti-
29.09.2005 #Neexistuje vetsiho curaka,kripla,zmrda,vyjebanyho prasete,posranyho homouse,zkurvenyho hulibrka nez je tenhle zpicene vypadajici paroubek.Co si vubec o sobe mysli,je to prece uplne zezadu vomradnej kreten,ne?Lidi,co jsou na jeho strane sou bud buzny nebo dedci co brzo chcipnou,je to opravdu kripl.Meli by ho odvolat,stejne vsechno dela kvuli tomu aby byl oblibenej politik.Ale si neuvedomuje ze byl,je a bude vzdycky ten hnusnej,smrdutej,spinavej,nechutnej,pachnouci opici zvratek,je to fakt kreten.Jestli vyhraje volby,tak to bude fakt ficak,to kazdopadne.Furt mne napada,co si o sobe ten kratkej arabskej curak mysli?Vyjebany posrany teply prase s rakovinotvornou bradavici na ohyzdym kravskym rypaku.Vykastrovanej curak to je...!!!!!!!!
PS: Paroubku,ty predcasne vystriknuta mrdko do spinavy pici stary kurvy z E55,ty vysokokalorickej bucku,napich bych si te na klacek a opykal bych si te na grilu,tvoje zena vypada hur nez dcera dvou tlustejch zarostlejch opic po transplantaci chlupatyho zadku.
Re: Czechtek naopak od Floop
20.11.2005 #Newim jak vy ale ty policajti sou ubouhy kreteni...fretekno je zivotni styl jako kazdej jinej takze jdo to nezazil at ztahne vocas a neresi to.....ty lidi sou uplne spickovy...a neni to jako na nakejch vesnickejch Discotekach ze tam vo sebe vozrali magori rozbijej zidle takze klidek.....az to zazijete budete mit jinej nazor jinak uplne sqely stranyk......
Re: Czechtek naopak od Wopice
28.04.2006 #Lord.Lee: Ja myslim, ze je to tak pul na pul...myslim, ze mezi policajtama by se jich naslo sakra hodne, ktery si tam prijeli jen bouchnout...ale sama osobne jsem se bavila s jednim, kterej mi taky rikal, ze by radsi sedel se svoji rodinou na zahradce...ale to bylo v patek vecer a tomu chlapovi bylo kolem padesatky...ten uz se asi moc rvat nechce
Buh vi jakej nazor na to mel durhej den, jestli se do nej treba pustil nejakej technar...treba pak taky mlatil obuskem okolo sebe hlava nehlava...
Vsichni jsme jen lidi!!