Paroubku vypadni! - Krutá realita

Paroubku vypadni!

31.07.2005

paroubek

Existují věci, za které by se zacházet nemělo a zm*d Paroubek by si měl uvědomit, že to co jsme viděli na CzechTeku není jednoduché potlačení akce, ale doslova narušení principů demokratického státu. To je zasraný a zkurvený komunismus!

Právní teorie

Náš demokratický (tak nyní je to už jen kec) stát je založen na dělbě moci na moc zákonodárnou (tam je zm*d Paroubek), výkonnou (tam jsou zkurvení poldové) a soudní (tam jsou nezávislý soudci jako Berka). Princip demokracie spočívá v tom, že tato moc je oddělená! Je to základní stavební kámen ústavy, o kterém se dozvíte na první hodině přednášky práva.

No, a když jsem si přečetl článek Paroubek nařídil razantní zásah doslova jsem se vzteky neznal. Tady nejde o nějakou pitomou akci, tohle je útok na naše hodnoty, na naše svobody a na náš demokratický stát!

Musí být odveta

Lidi jako Paroubek by měli být zavřeni do vězení. Bohužel taková možnost neexistuje, a tak minimálně skončí náš stát u mezinárodního soudu, kde to samozřejmě (jako už několikrát) projede, protože porušili tolik zákonů, že bych je jenom měsíc hledal v zákoníku.

Především policie by si měla uvědomit, že narozdíl od technařů nemůže jednat způsobem:"Co není zakázáno, je dovoleno", ale musí jednat způsobem:"Co je v našich pravomocích je povoleno". Nelze tedy bezdůvodně blokovat dálnici či vyhánět lidi z jejich pronajatého pozemku. V ČR neexistuje zákon, který by díky předběžnému opatření umožnil takovýmto způsobem provést policejní zásah. Policie k příslušnému zásahu mohla získat oprávnění pouze v případě, kdyby se jednalo o ohrožení národní bezpečnosti atd...

Nejsou to smažky

Znám dost lidí co na Czechtek jezdí a rozhodně bych o nich neříkal, že to jsou nějaké blbé smažky. Kdybych si to myslel, nenechám část svého webového prostoru pořadatelům techna - collapse.air4web.com. Ano ničí si vlastní zdraví, vlastní játra, ale to je snad jejich problém, ne?

Abych nezůstal jen u normálních lidí, znám i pár hackerů kteří jedou na CzechTek. A geekové patří k jedním z nejvíce inteligentních a slušných lidí. Zjednodušeně řečeno tito lidé jsou z většiny chytřejší než ty, které najdete opíjet se v hospodě při hokejovém turnaji.

Přidat komentář

:-D 8-) :-) ;-) :-o :-( :evil: :idea:

Pro příspěvky je vyžadována podpora obrázků

Pro ověření zde prosím napište text, který vidíte na obrázku

Re: Paroubku vypadni! od hakuna

31.07.2005 #

Pojďme dnes vyjádřit svojí nespokojenost!!! http://www.policejnistat.cz/

Souhlas od noname

31.07.2005 #

pan Paroubek (všechno ví, všude byl, od všeho má klíče) je součástí moci výkonné. Jen pro upřesnění.
Jinak souhlasím s článkem. Až na ty játra. Nová se jim zaplatí z veřejného pojištění.

Demokracie ano, ale pro koho? od uziv

31.07.2005 #

Já souhlasím se zákrokem policie a pokládám to právě za projev demokracie. Demokracie pro ty, kteří jsou vždycky až poslední. Pro ty, kteří nikoho nebuzerují, nikoho neotravují a na rozdíl od technařů, "kteří se chtejí jenom trochu bavit a zatancovat si", tak na rozdíl od nich chtějí mít "jenom" v obci v noci klid, neobesrané zahrady a cesty a průjezné silnice. A pokud se policii podařilo během tří dnů zlikvidovat akci, která normálně otravuje lidi dva týdny, tak jí lze jenom poděkovat.
A zmínka o útoku na vaše hodnoty, vaše svobody a váš demokratický stát mě skutečně rozesmála. Patrně si demokracii představujete tak, jako že vy a vaši "chytří" soukmenovci mužou všechno a ostatní mají držet hubu a krok.

od Coťapotom

31.07.2005 #

A proč z toho vinit premiéra? To je snad starost policie nebo Ministerstva vnitra, ale ne premiéra.

od honza

31.07.2005 #

Proc vinit premiera? Treba protoc http://prase.org  :)

od markon

31.07.2005 #

2uziv: hele je zásah a zásah. A Paroubek nemá žádné právo nějaký zásah přikazovat. Pokud to dělá, tak porušuje principy demokracie.

Myslím, že se to dá zobecnit, dneska to je kvůli CzechTeku a zítra kvůli vítězství ČSSD bude odposlouchávat konkurenční strany jako Grosstapo.

Chci-li, aby se někdo řídil mými pravidly, musím se řídit jemi také. A z právního hlediska mnohem více zákonů porušila policie. Nelíbi-li se ti naše zákony, tak se přestěhuj jinam.

od uziv

31.07.2005 #

Pro makron: Přečetl jsem si článek o tzv. nařízení zásahu Paroubkem. Prohlášení, že policie má zasahovat co nejrazantněji proti porušování zákonů, není narušení principů demokratického státu, naopak je podporuje. S Paroubkem nesouhlasím prakticky ve všem, ale v tomto se sním zhodnu.
Váš právní názor, že policie porušila mnoho zákonů vychází patrně z toho, že si ty zákony vykládáte podle svého.
A k vaší poslední větě - "Nelíbi-li se ti naše zákony, tak se přestěhuj jinam." - tak tu by měli na CzechTeku pouštět ze soundsystémů ve všech jazycích, je to skutečně dobrá rada.
No a posoudit způsob zásahu? V Anglii vyšel brazilský elektrikář z podezřelého domu, měl v létě zimní bundu, koukaly z ní dráty a před policisty v civilu utíkal do metra. Dostal pět kulek přímo do hlavy. Je to obrovské neštěstí a přitom přiměřený zásah, aspoň podle mě.
Korejské dopravní letadlo u Kamčatky vletělo do prostoru bývaleho SSSR, přiletěl stihač, zamával na ně křídly a to letadlo ho nenásledovalo. Tak ho sestřelili. Tragédie nesmírná, zásah v pořádku. I když to byli ti zkurvení komunisti.
Kdybych já viděl policajty s pendreky, jak vytlačují lidi, tak se na nic neptám a mizím co nejrychleji. Rozhodně se nebudu zamykat do auta. A když mi do něj hodí slzák a já se podělám, tak se nebudu divit.
Takže když mě policie "přiměřeně" vyzve, abych opustil prostor, tak to "přiměřeně" udělám. A když z nějakého důvodu neuposlechnu, tak pak už nekecám o nepřiměřenosti.

od markon

31.07.2005 #

2uziv: V článku jasně píši, že zásah policie by šlo považovat za oprávněný pouze v případě, že by se jednalo o ohrožení národní bezpečnosti.

A promiň brazilský elektrikář se zimní bundou v létě s vysejícími drátky v metru týden po bombových útocích takové ohrožení může znamenat.

Případně vniknutí letadlem bez povolení do vzdušného prostoru a neuposlechnutí letecké obrany lze považovat za ohrožení národní bezpečnosti.

Ale prosímtě vysvětli mi, jak ohrozí národní bezpečnost technaři na opuštěné louce.

Když poletíš letadlem nad mezinmárodními vodami, taky tě nikdo nesestřelí, a pokud ano musí se to odsoudit.

od uziv

31.07.2005 #

Pro markon: Nepochopil jsem to ohrožení národní bezpečnosti. Když mám (jakousi) nájemní smlouvu nebo povolení k užívání nějakého pozemku, tak v případě mé devastace okolních pozemků mi policie nic nemůže, protože neohrožuji národní bezpečnost?

Techaři nedejte se. od Stanislav Sadílek

31.07.2005 #

Je mi 53.let a techno nemusím. Přesto ale v tomto konfliktu fandím techařům, neboť nikdo nemá právo kriminalizovat přirozenou touhu mládí po vlastním výrazu. A už vůbec nemá nikdo právo to dělat ve jménu demokracie. Technaři, moc Vám fandím. Nedejte se.

od markon

31.07.2005 #

2uziv: ano, zákony hovoří jasně. Vytlačit někoho z jeho pozemku či zablokování veřejné komunikace není možné z jiného důvodu než ochrany národní bezpečnosti.

Na ochranu práv majitelů dalších pozemků lze použít občansko právní soudy a domáhat se náhrady u pronajímatele a provozovatele pozemku.

BTW když ti někdo prodá auto, tobě se porouchá, a firma s.r.o zkrachuje, myslíš že policie rozmlátí majiteli jeho vilu pouze proto, že jsou nedokonalé zákony?

od uziv

31.07.2005 #

Pro markon: Obávám se, že Váš výklad zákonů u soudu neobstojí.
A k té vile - policie ji asi nerozmlátí, ale možná ji zabaví exekutor, a to i přesto, že majitel bude tvrdit, že ji prodal nějakému Ukrajinci a má s ním uzavřenou platnou nájemní smlouvu a jak je to možné, a že exekutoři porušují zákony a samozřejmě nakonec přidá něco o porušování demokracie a dá to do Novy. To mám vždycky radost, jak si někdo myslel, že ošidí pomoci "demokracie" své věřitele a pak se hrozně diví, že ta jeho "demokracie" skončila a nastupuje (těžce vydřené a vybojované) právo věřitele, které se neohlíží na jeho pitomé výmluvy. Paralela je zjevná.
Můj názor na postup policie se němení, není mým cílem někoho přesvědčovat. Chtěl jsem jenom poznamenat, že demokracie je něco trochu jiného, než si představují příznivci techna.

Pro pana Sadílka: Vlastní výraz ať klidně mají, ale ať s ním neobtěžují ty, co se bez něj obejdou. Nejprve musí být tolerantní oni, pak mohou očekávat toleranci od ostatních.

od Anonymous

01.08.2005 #

pro uziv od Creep

01.08.2005 #

Mám takovej pocit, že jedinej kdo tu nechápe pojem demokracie, jsi ty. Z tvejch keců by měli komunisti radost. To že je Paroubek samolibej levičáckej zmrd, jsem věděl už dávno a tohle mě v tom jenom utvrdilo.
Nesnáším techno, ale v tomhle jsem na straně technařů. Policejní zásah byl naprosto nepřiměřený, nehledě na to, že byl založen na presumpci viny, což je v demokracii tabu. Paroubek a jeho policejní banda si vesele porušují zákony i listinu základních lidských práv a v pohodě jim to prochází. Z tohodle státu je mi už delší dobu na blití.
V poslední době mi připadá, že jedinej kdo má v naší politice rozum je Václav Klaus.
Doufám že ten prasečí xicht Paroubek z premiérskýho postu brzo spadne - taková zamindrákovaná nula tam nemá co dělat.

od Anonymous

01.08.2005 #

Jezis, boha jeho uz:( Policie, placena z nasich dani, konecne zasahla, tak jak mela. Doslo k poruseni zakonu, ucastnici byli mnohpokrat vyzvani, presto se nerozesli. ja bych jim dal jeste uhradit veskere naklady na zasah. Uvedomte si, proc se takove akce konaji predevsim ve stredni a vychodni evrope - protoze na zapade by dostali pres drzky okamzite a sli by jeste do vezeni.

Pokud se nekomu tento pristup nelibi, nic se nedeje, je to pravo kazdeho z nas. Ale jsem rad, nesmirne rad, ze policie konecne chrani poradek dostupnymi prostredky. A domnivam se, ze ekvivalentnimi - kdyz nepomuze domluva, vyzva apod., prichazi dodrzeni zakonu vynucenou silou. Vsude na svete.

Maly priklad - jdete po meste a prepadne vas particka snedych kamaradu a chce vas mobila penezenku. Co udelate? Co kdyzbudou v okoli policajti? Maji prijit a na kolenou zacit premlouvat utocniky, aby to nedelali a jeste se nechali zmlatit (policajti)? Chtel bych videt toho, kdo by nebyl rad, kdyby policajti zasahli. Ale u CT vam to vadi - proc? Protoze nejde o VAS majetek ale o majetek nekoho jineho.

Re: Paroubku vypadni! od Anonymous

01.08.2005 #

Je mi 53.let a techno nemusím. Přesto ale v tomto konfliktu fandím techařům, neboť nikdo nemá právo kriminalizovat přirozenou touhu mládí po vlastním výrazu. A už vůbec nemá nikdo právo to dělat ve jménu demokracie. Technaři, moc Vám fandím. Nedejte se.

AN: A co zlodeji? V ramci demokracie mohou krast? Vy porad nechapete, ze tu doslo k poruseni zakonu? Ze strany CT? Jeste ze policie konecne zasahuje a snazi se o dodrzovani zakonu.

Re: Paroubku vypadni! od Anonymous

01.08.2005 #

V ČR neexistuje zákon, který by díky předběžnému opatření umožnil takovýmto způsobem provést policejní zásah. Policie k příslušnému zásahu mohla získat oprávnění pouze v případě, kdyby se jednalo o ohrožení národní bezpečnosti atd...

Sorry, ale tve pravni znalosti jsou mizive - porusovani majetku, ochrana zdravi atd. - to vse umoznuje zasah policie. A pokud tvrdis, ze policie porusila nejaky zakon, neplacej nesmysly a rekni konkretne jaky a konkretne v cem. Konkretne, ne recma, ale uvedenim zakona a paragrafu.

od markon

01.08.2005 #

1) Presumpce neviny znamená, že se k soudy vám nebudou chovat jako k vinným, nelze si ji vykládat tak, že policisté nemůžou legitimovat jen lidi z dredama.

2) Policie porušila několik zákonů, třeba omezování osobní svobody, poškozování cizí věci, neoprávněný vstup na pozemek.

3) Zásah policie je srovnatelný s tím, že kdybys najel autem do hydrantu, způsobil škodu deset tisíc Kč, tak by pak na oplátku policie vnikla se slzným plynem do tvého bytu a nutila by tě jej opustit.

Re: Paroubku vypadni! od Anonymous

01.08.2005 #

1) Presumpce neviny znamená, že se k soudy vám nebudou chovat jako k vinným, nelze si ji vykládat tak, že policisté nemůžou legitimovat jen lidi z dredama.

AN::Nejak nechapu tento argument. Nekdo podal trestni oznameni. Policie na zaklade nej zasahla, naprosto adekvatne - vyzvy apod. Stejne tak azsahla, kdyz doslo k niceni a poskozovani majetku apod. Opet adekvatne - postupovala dle zakonu, tj. vyzva, opakovana vyzva a nasledne pouziti donucovacich prostredku.

2) Policie porušila několik zákonů, třeba omezování osobní svobody, poškozování cizí věci, neoprávněný vstup na pozemek.

AN::Kde, cim, jak? Rekl bych, ze zakony porusili ucastnici CT - schromazdeni v rozporu se zakony, neuposledchnuti vyzvy k rozpusteni, napadeni verejneho cinitele, blokovani dalnice (lehnuti si na dalnici apod.), najeti na policisty, vstup na soukromy pozemek, na kterem nemeli co delat apod.

3) Zásah policie je srovnatelný s tím, že kdybys najel autem do hydrantu, způsobil škodu deset tisíc Kč, tak by pak na oplátku policie vnikla se slzným plynem do tvého bytu a nutila by tě jej opustit.

Ne, takove srovnani by bylo, kdybych se odmital dostavit k soudu a pri zajisteni me osoby eskortou bych zacal hazet po policajtech zapalne lahve. Pak by nasledoval tento zakrok.

od Wojslaw

01.08.2005 #

pro Creepa: Koukni se hned na první vzkaz v této diskuzi, tam je odkaz na www.policejnistat.cz
Pozemek byl podle těchto údajů legálně pronajatý, tudíž tvé "pozemek na kterém neměli co dělat" mi přijde poněkud scestné.

od llook

01.08.2005 #

Anonymous: Neber tak vážně všechno co si přečteš v novinách;-) Pokud měli technaři pronajatý pozemek, pak se policie vstupem na tento pozemek dopustila porušování domovní svobody. Ostatní pozemky už jsou něco jiného, ale nemůžeš to házet do jednoho pytle. Všichni do policajtů autama nenajížděli.

2markon od Anonymous

01.08.2005 #

No jo, jenze on ma Hanz naprostou pravdu. Smazky porusily zakony, dostaly pres drzku a holt se to nekomu nelibi. jsem hrdej na to, ze to policie udelala - porusovani zakonu je trestne.

od uziv

01.08.2005 #

Jak jsem tak všimnul, přes kecy politiků o ztrátě důvěry lidí v policii se prestiž policie naopak zvýšila. Aspoň u lidí v mém okolí. Z toho mám radost. Naopak mě mrzí, že se v ODS, tj. v jediné straně, kterou je možné aspoň občas volit (byť s mnoha výhradami) se opět naprosto jasně prolátli primitivové, kteří neumí nic jiného, než být proti.

od Sam

02.08.2005 #

2Uziv: To mi přijde právě nejstrašnější, že popularita policie se tím zvýšila.
Byl zásah na politickou objednávku. To mě přijde to nejstrašnější.
Obzvláště strašné mi přijde, že s tím souhlasí lidi, co normálně jezdí na koncerty a jiné akce. Nechápu, že tihle lidi si neuvědomí, že 90% všech akcí podobného typu - festy, koncerty porušují zákon velice podobným způsobem jako czechtec. Jenže se o tom nemluví, nikdo se tomu nediví a nikdo si toho nevšímá, protože se s tím počítá a tak to je po každý akci je nepořádek tak to prostě je. Co si pamatuji tak sotva na 1-2 akcích na kterých jsem byl za poslední 3 roky, jsem si nevšiml, že by se neporušovali okolní pozemky. Někdy to porušení bylo dost brutální, např. Masters of Rock 05 tam byli lidi rozlezli na dost neuvěřitelných místech. Ale to policajty naprosto nezajímalo. Zahlédl jsem situace, kdy jsem se doopravdy divil, že se tam neobjevili policisté. A pochybuji, že si lidi nestěžovali.
A to je co mi přijde hrozný. Policie takhle na czechtecu nezasáhla kvůli akci ale pro popularitu její, a vlády.
Pravdou je že policie je tu pro lidi. Ale rozehnání czechtecu nebylo pro lidi ale pro vládu a její popularitu. Jinak policie dělá často naprostý ho*no. S policií mám v zásadě spíše pozitivní zkušenosti ale to jen s normálníma lidmi - strážníky ne jako s policií jako celkem.
Závěrem: Gratuluji panu premiérovi. Jeho cíl, zvýšení vlastní popularity u masy se mu povedl.

Re: Paroubku vypadni! od Anonymous

02.08.2005 #

Hazjzlove policajtský!

od Anonymous

02.08.2005 #

Pro SAM: Sám bych to nenapsal lépe. Díky lžím v tisku se povědomí občanů o CzechTeku neustále zhoršuje. Jak jinak si mám vysvětlit popisek pod fotografií dvou tančících mladíků, který doslova říká "Někteří v alkoholu přebrali míru, jiní se rozparádili marihuanou." Na fotografii drží jeden z nich láhev s kofolou a ani jeden nemá v ruce cigaretu. Přesto je jeden z nich podle popisky alkoholik a druhý narkoman.
Pak je naprosto samozřejmý, že po podobným zásahu stoupne u občanů, neustále masírovaných tiskem a médii, popularita vlády a policie.
Paroubek je parazit naší vlády, jako premiér by se ten zmrd hodil tak maximálně do Severní Koreje.

Re: Paroubku vypadni! od normální občan

03.08.2005 #

no,nevím, když se nato dívám pohledem normálního člověka, který není zainteresovanej ani na straně Paroubka ani na straně účastníků CzechTechu a srovnám tuto situaci s např.s profesionálním zákrokem policie na Měnovém fondu, tak mi připadá zákrok policie na CzechTechu silně neodpovídající situaci - tj.přehnanej a dost spornej (bodejť by nebyl, když hlavním důvodem bylo něco jinýho než pouhé řešení situace a nastolení zákonnýho pořádku - prostě Paroubek chtěl dost nešťastným způsobem ukázat svojí "charakterní" nekompromisnost;

Teknu zdar od Joska

05.08.2005 #

Jo souhlasím!!!Myslim,že smažky to sice jsou,ale kdo dneska neni???Lidi si myslej,že když máš dredy tak hned fetuješ,hulíš,chlastáš atd.Ale na ty co vypadaj normálně se už neohlížej!!!Třeba já taky hulim,chlastám a kouřim,ale nikdo by to do mě podle vzhledu neřekl!!!A tak mě nechaj bejt,ale oni je souděj už jenom kůli vzhledu a podle toho,co poslouchaj!!!A jestli jde o ty drogy,tak kouří 70% všeho lidu i policajti i právníci i politici a kouření je taky droga a taky škodlivá!!!Takže je taky můžem odsoudit,že berou drogy:)Techno je v poho hudba na kterou prostě musíš bejt trochu sjetej,aby se to dalo vydržet 3 dni v kuse.ale že se někdo sjede na veřejnym festáku to nikomu nevadí:) Prostě a jednoduše CZECH TEK vpřed příšzí rok jedu taky:)

Re: Paroubku vypadni! od CzechTek

26.09.2005 #

Paroubek je bezpáteřní gauner!

Re: Paroubku vypadni! od markeeta.punx.

28.10.2005 #

paroubek nemaa co delat w politice!!!! prece nezijeme w naakym zasranym komouskym rezimu nee?? samaa prawice..ale to ten kreteen uz newidi!! neonacistickyy koncerty? wo tom prej nic newi! je to strasnyy co se deje!! zawrela bych ho!! :evil:

Re: Paroubku vypadni! od markeeta.punx.

28.10.2005 #

nawiic ty fiizlowe za to nic nedostanou!!! a ten zmrd bude w politice jak to wypadaa asi daal!! dyt je snad kazdyyho probleem jestli paali bo ne! a znam hafo lidii ktery paalej ale ze by delali neco za co by je meli takhle serezat??to se newidi ...pripadaa mi to fakt jak w diktatorskym rezimu....

Re: Paroubku vypadni! od markeeta.punx.

28.10.2005 #

ale baat se fakt nebudu priistii rok jedu na czechtekk taky....