Zmrdosvět - Krutá realita

Zmrdosvět

12.10.2005

zmrdosvet

Zmrdi, všichni jsme zmrdi, ale jen někteří z nás si to dokážou připustit. Člověk co není zmrd zhebne, nebo zhebne jeho názor. Já jsem byl hodnej člověk a moje nezmrdopovaha zhebla, protože jsem prostě pro tenhle svět nebyl stvořenej. Naučil jsem se chovat jako zmrd, a zlepšilo se to, proč?

Psychologická manipulace

Už dávno jsem se naučil psychologicky manipulovat s lidmy, ale jedná se o věc, která mě k smrti nebaví. Sere mě se přetvařovat a chovat se jinak, než jaký jsem. Ale ve zmrdosvětě to nejde, to jsem pro všechny hned hajzl a kretén, když říkám to co je pravda a realita.

Občas se neskutečně naseru a začnu se chovat jako zmrd. Všichni říkaj, že v tu chvíli mám dobrou náladu, chovám se suprově, a chtěli by, abych takový byl pořád. "Cože?": říkám si v duchu, to jako všem vyhovuje, když se chovám jako zmrd a manipuluji s nima? Jenomže ano lidi, vyhovuje vám to. Jste šťastní, když se chovám jako zmrd a máte takové lidi rádi.

Důvod, proč se pomalu, ale jistě měním ve stoprocentního zmrda je ten, že to chcete. Mám tak dobrou povahu, že dělám to co lidi v duši chtějí, a když chtějí zmrda, tak se tak snažím chovat. O co je lepší, že se mi za to všichni odvděčí a nenazvou mě hajzlem, ale dobrým člověkem, protože dělám to co v duši chtějí.

Jak pochopit zmrdosvět

Všichni lidi na zmrdy nadávají, nesnáší politiky, podnikatele, děvkaře a já nevím co. Ale ve skutečnosti je milují. Jsou to lidi, u kterých si můžou ukázat a dokázat si, že je někdo větší hajzl než oni a tudíž oni vlastně nejsou takový svině.

Cituji Terezu Pergnerovou:"Dneska si každý hajzl ukáže na Petra Zvěřinu, jenomže on není tak špatný a rozhodně není horší než všichni ti co si na něj ukazují". Tahle věta se mi moc líbila a je naprosto pravdivá. Lidi co ukazují na Petra Zvěřinu (ten maník z VyHulenejch) jsou 10x tak špatní. Ukazují na něj, že je hajzl, aby sami sobě dokázali, že nejsou tak extrémní svině - ale jsou!

Někdo mi tu napsal, že jsem si kdysi četl "Rychlé šípy". Fajn, četl ale už jsem z nich dávno vyrostl. Dřív bych mohl být jejich členem, jenomže to jsem byl moc moc fajn, než na to aby si mě někdo vážil. Jako zmrda mě mají lidi radši, a já se nebráním jim dát co chtějí.

Zmrdoštěstí

Úplnou kapitolou zmrdů je zmrdoštěstí. Čím větší zmrd, tím šťastnější. Nejde o to být jen finanční zmrd, ale i citovej zmrd. Ještě vám nedošlo, proč ti největší zmrdi mají na každém prstu deset holek? Protože uměj hrát nádherný divadýlka a lidi ovládat. Ti největší zmrdové se maj nejlíp.

A nakonec přichází banda neschopnejch hovádek, co závidí a nadávají, že oni nedokážou být tak promyšlení zmrdi. Jsou nasraní, protože jsou to jenom hovada a na světě jsou větší zmrdi než oni sami. Jsou sice šťastní, že ješ někdo horší, ale sere je, že může být šťastnější.

Pokud si myslíte, že je to jinak, tak se jděte bodnout. Zkoušel jsem bejt hodnej človíček moc let a můžu směle říct, že to ani náhodou nefunguje. Čím větším zmrdem jsem, tím jsem šťastnější a tím více mám přátel. Ostatně přeci byste nebyly s člověkem, kterej vás morálně předčí - ten vám totiž dokonale ukáže, jací zmrdi v nitru jste.

Zmrdoklub

Ovšem pozor, to že jsme zmrdi se nenosí. Ani náhodou to o sobě nesmíte říct a v žádném případě to nesmíte někomu říct. Proto lidi nenadávaj Paroubkovi, nechaj po Václaváku projít Petra Zvěřinu atd. Nemůžete jim přeci říct, že jsou větší zmrdi než vy, protože by jste ze sebe udělali neschopné hovniválové hovado.

Musíte opatrně říkat o všech sviňárnách co jste udělali, jako o nejlepší věci na světě. Okradli jste zákazníka v obchodě - ale kdeže - za okradené peníze jste koupili kytku holce, co vám pak dala. Je ale fajn podat pouze tu jednu stránku věci, protože ostatní ukazují, jací jste zmrdi. Představte si jak by znělo tohle:"Koupil jsem svý holce kytku z peněz, o který jsem obral v obchodě zákazníka proto, abych se s ní mohl vyspat". Zle, že ano! Zkusme to jinak:"Po poctivé dřině v práci jsem svý holce co strašně miluji koupil kytku". To zní o dost líp, tak nezapomeňte co se říká!

Zmrdopodnikatelé

Tak tohle je moje oblíbená skupina lidí, zmrdopodnikatel dokáže všechno tak hezky podat, že to až bolí. Chcete-li přidat, ukáže na špatné finanční výsledky firmy, na kterých se vy podílíte. Buďte v klidu, až bude firma vydělávat majlant, vy se na tom budete podílet minimálně, ale na ztrátě přeci musíte nést vinu. Zmrdopodnikatel zvyšuje lidem plat, protože by jinak odešli, ale efektivně každému vysvětlí, že se vlastně jedná o péči pro zaměstnance.

Je-li zmrdopodnikatel opravdu velká svině, přijme si studenty ze středních škol, na ty vezme od pracáku příspěvek, a neplatí jim mzdu. Student naivní pracuje a pracuje a má málo prachů, zatímco zmrdopodnikatel hrabe prachy od státu. Ze studenta se stane zmrdistudent a jde makat někam jinam, a okrádá zmrdipodnikatele. Ve chvíli, kdy to zmrdopodnikatel zjistí, vyhodí zmrdistudenta, a ten se stane zmrdopodnikatel a začne zmrdipodnikatelovi konkurovat.

ZmrdoZávěr

Buďte zmrdi, nikdo jiný to za vás neudělá. Jedině zmrdi, hajzlové a grázlové přežijou. Můžete taky být menší svině, ale pak si uvědomte, že v životě budete mít tak leda hovno, a budete makat na větší grázli. Nebojte se, když vás zmrdostádo odrazuje! Zmrdostádo se jen bojí, že ho dokážete využívat. Pak úplně zhryzané vlastním zmrdoneúspěchem si přečte ZmrdoBlesk s tím, jak už vám zabavili barák. ZmrdoStádo zajásá a vy si v pohodě můžete užívat v jedné z dalších boháčo-vil co vlastníte.

Ještě abych nezapoměl, všechny odporující svině co chtěj psát, že tohle není zmrdosvět, tak ať si v bance půjčí mega-prago-centro-hafo peněz a půjčí to svejm sviňo známým. Doufám, že tyhle hovada už své peníze nikdy neuvidí a dojde jim, že jako dobráci mezi zmrdama zhebnou. A víte co, zmrdi vás za to vaše dobro budou ještě nenávidět, protože konečně uvidí, jaké jsou ve skutečnosti sračky.

Přidat komentář

:-D 8-) :-) ;-) :-o :-( :evil: :idea:

Pro příspěvky je vyžadována podpora obrázků

Pro ověření zde prosím napište text, který vidíte na obrázku

od Jirka.S

12.10.2005 #

No, tohle snad ani nestojí za komentář, měl by ses vzpamatovat. Jestli nemáš holku, tak se zkus zamyslet, jestli je skutečně chyba v okolí, a přestaň nadávat na všechno ostatní kolem, začínáš se totiž opakovat. Chyba je totiž možná v tobě a ty si to jenom nejsi schopen připustit, protože ty jsi ten dokonalý, jediný na světě, který chápe, jak to ve skutečnosti chodí. Trochu mi připomínáš minulý režim, ten taky tvrdil, že kdo není s ním, je hajzl. Připadáš mi jako ubožák, kterému chybí špetka nadhledu!

Nádherný slovní průjem. od kgb

12.10.2005 #

Nádherný slovní průjem.  ;-) Bohužel je to čistá pravda.  :-( Existuje několik cest jak z toho:
a) pracovat někde ve výzkumu, kde se zmrdi nevyskytují
b) založit si vlastní firmu postavenou na tom, že člověk něco umí (viz id Software)
c) sám se stát zmrdem

od kgb

12.10.2005 #

Ještě pozn.: myslel jsem to na zmrdy na pracovišti...

od Vorkronor

12.10.2005 #

Ty masochisto  ;)

Přestaň se obklopovat lidma, které nesnášíš, jinak se z toho zblázníš.

od markon

12.10.2005 #

2Jirka.S: Úplně ideální je zmrdostádium, když zmrd řekne, že zmrdi nejsou zmrdi, protože je tu zmrdovětšina. A když si povšimneš, konstatuji, že lidi namíření proti mě jsou menší zmrdi než já, a proto je to tak strašně sere  :-D

2kgb: jj, ve výzkumu je minimum zmrdů, ale mě to nějak nebere. ID Sofware převzali zmrdi a okradli zakladatele nezmrda, naprosto dokonalá ukázka, kam sahají zmrdimožnosti zmrdů.

Zatím jsem jako nejshůdnější cestu objevil, stát se sám zmrdem. Zmrdi maj zmrda radši a zmrdostádo ocení nový přírustek.

2Vorkronor: Když je 99% zmrdů, tak se to dělá těžko. Jistěže znám 1% nezmrdů, ale to není ono. Tak jsem se z psychologie naučil jak jednat zmrdojazykem, to tu ještě chci dál popsat.

od kgb

12.10.2005 #

2markon: Tak nějak nevím, co přesně máš s tím id Softwarem na mysli, možná jsem něco přehlédl, ale nezdá se mi, že zrovna tam by to neklapalo.  :-(

Myslím, že ideální varianta je něco mezi b a c. Normální firma, občas zmrdí metody.  ;-)

od Jirka.S

12.10.2005 #

Tak pokud být jiný, než ty (tzn. nestěžovat si pořád, jak je moje okolí špatné, jak mi nikdo nerozumí a co všechno bych dokázal, kdyby to bylo jenom na mně) znamená být zmrd, pak prosím, jsem zmrd a jsem jím rád, protože bych věru nechtěl skončit jako ty... i když kdo ví, možná bych pak byl spokojený sám se sebou a v poklidu si zakrněl  ;)
BTW: zase si tak nefandi, že bys mě dokázal nasrat  8-) Což byla ostatně krásná ukázka kvaziargumentu, který, jak jako vzdělaný člověk víš, patří mezi nekorektní způsoby vedení argumentace (a velmi účinné, pokud je tvůj oponent nezná), takže asi bude něco pravdy na tom, jak pořád opakuješ, že jsi vzdělaný v psychologii jednání s lidmi.

Re: Zmrdosvět od markon

12.10.2005 #

2Jirka.S: Tak tady se nechápame, já si nestěžuji na své okolí a vůbec na lidi, já lidi beru takové, jací jsou. Podle mě je vlastně fajn a rozumné, že jsme všichni zmrdi. Já si z toho jenom dělám srandu  8-)

A ty si ty své kvaziargumenty "...nechci být jako ty, protože bych zakrněl" strč taky někam. Moc dobře víš, že je to nekorektní způsob argumentace, kteří vedou jen tak bezdomovci jako ty  :-o

Re: Zmrdosvět od markon

12.10.2005 #

2kgb: Adrian Carmack, který není v žádném příbuzenském vztahu s Johnem Carmackem, údajně dle svých slov neodešel z id Software dobrovolně, ale byl svým způsobem vyhozen. Bývalý vlastník čtyřiceti procent akcií firmy oficiálně odešel začátkem tohoto roku. Nyní však tvrdí, že mu nejdříve bylo nabídnuto odkoupení jeho podílu za dvacet milionů dolarů a pak byl vyhozen.

Část smlouvy, kterou nyní napadá, jej nutí prodat svůj podíl zpátky společnosti za jedenáct milionů dolarů. To se může zdát poměrně vtipné ve srovnání s jeho ročními příjmy ze zisků id Software ve výši tří a půl milionu dolarů. Na pozadí však vyplouvají ještě další zajímavé informace, jako nabídky Activisionu na převzetí id Softu. Distributor údajně nabízel za převzetí celé společnosti sto pět milionů dolarů, nebo také činil návrhy na odkoupení licencí na značky stříleček Doom, Quake a Castle Wolfenstein.

Dusevni choroba:( od Anonymous

12.10.2005 #

Dusevni choroba... Ale neboj, takovych lidi je, kteri trpi dusevni poruchou. Neva, ze si to nepriznas. A klidne to zasejc smazni.

od markon

12.10.2005 #

2Anonymous: Já mám životní nevýhodu, že patřím k lidem co myslí stoprocentně logicky. A když logikou vezmu, že jsou všichni fajn, tak mi to logiku nedá. Pokud do logiky zařadím fakt, že maximum lidí jsou svině, vyjde mi svět co tu je.

Pokud by všichni +- nebyli svině, svět by nefungoval, byl by jinej, hodně jinej. Pokud se podíváš co lidi dělaj v krajních situacích, musí ti bejt jasné, o čem mluvím.

Ale jinak sni si o svém supr životě, jakmile si připustíš pravdu, nebude cesty zpět. A s tou pravdou se musíš smířit!

od ronan

12.10.2005 #

Vis, koho mi pripominas? Hulana. Ne stylem psani nebo tim, o cem tu pises, ale tim, ze si o sobe oba myslite ze jedine vy jste ti nejlepsi a vsichni ostatni jsou blbci, a kdyz nahodou nekdo blbec neni, zakonite musi byt alespon o hodne hloupejsi nez vy. Nejde jen o tenhle (podle me hloupy a omezeny) clanek, ty temer ve vsem, co napises, zduraznujes svoji udajnou genialitu. Souhlasim s JirkouS.

od Alex

12.10.2005 #

Zvážil jsi variantu, že ostatním se líbí když se přetvařuješ právě proto, že na tu chvilku konečně zmrd nejseš?

od Gogo

12.10.2005 #

Souhlasim s ronanem. Jen s tim rozdilem, ze Hulan v posl dobe nepise jen o sobe, ale vetsina jeho clanku zacina byt "o necem". Coz se u markona moc rict neda.

od kgb

12.10.2005 #

2markon: No... takhle:

O problému s Adrianem Carmackem jsem nevěděl, v poslední době (cca rok a půl dozadu) herní zpravodajství prakticky nečtu.

Pokud se podíváš na historii id Softwaru, tak zjistíš, že tam se něco děje pořád. Minimálně 4 lidi od id Softu odešli/byli odejiti, z toho 2 v poslední době, vývoj Dooma 3 byl protlačen Johnem Carmackem argumentem "Jestli se vám to nelíbí, tak mě vyhoďte." Snahy o odkoupení idu, či značek her vyjdou nejspíš naprázdno, id se tomu snaží ze všech sil zabránit. Stejně je to firma, která stojí a padá na Johnu Carmackovi.

Zmínil jsem id Soft proto, že z pohledu Johna Carmacka je to super práce, protože jej to opravdu baví a vydělá si tak opravdu hodně peněz.  ;-)

od markon

12.10.2005 #

2Alex: uvedu příklad, zmrd:"Koupil jsem si 5l auto, supr ne", normální fér odpověď:"Ale takhle budeš zbytečně znečišťovat ovzduší", přeloženo do zmrdštiny "hustý, 5l ty vogo a jakou máš akceleraci". Takže bych to shrnul, když se přetvařuji, tak jsem zmrd, protože ignoruji věci co mě serou a říkám lidem co chtěj slyšet. A jó, jim to pochopitelně vyhovuje.

2ronan: nikde tu o své genialitě nehovořím, jenom říkám, že úvaha jak jsou všichni zmrdi velmi dobře v reálu funguje. Když vezmeš dogma, že jsou všichni dobří, svět nedá logiku, když vezmeš dogma, že jsou všichni zmrdi, začne to dávat logiku. Já o sobě pouze tvrdím, že jsem hodně logicky uvažující člověk.

A tenhle článek není ani hloupí, ani omezený, omezený jsou ti, co nechápou, že jsem si na chvilku vypůjčil D-FENSův styl  :)

Re: Zmrdosvět od markon

12.10.2005 #

Navíc mi to připomíná stav na prvního apríla, kdy jsem napsal bezvadnou parodii na Hulána a článek byl komentovanej stylem, že jsem kretén.

Tenhle článek je jinej, má v sobě myšlenky (všichni jsme sobci) a je napsanej prostě drsným stylem, kterej myslím hodně lidí i zaujal. A to, že zmrdi ukazujou na větší zmrdy, jo to je pravda a ověřená.

Re: Zmrdosvět od ronan

12.10.2005 #

Jako teorie by to mohlo byt zajimavy:), problem ale je, ze ja nemluvil konkretne o tomhle clanku! Jiste, ze bys musel byt idiot, abys doslova napsal "Jsem nejchytrejsi". Ale ve svych clancich to davas dost casto najevo tak, ze shazujes vsechny ostatni. Uprime receno, me taky velka cast ostatnich lidi pripada jako pitomci, mozna prave proto, ze si myslim ze jsem chytrejsi. Ale nedavam to takhle najevo, to zaprve, a za druhe si vubec nemyslim, ze jsem nejchytrejsi ze vsech:P

Jestli Hulanovi clanky zacinaji davat smysl, nevim, ja bohuzel cetl jenom ty, kde daval najevo svou tupou namyslenost:D.. BTW, aby bylo jasno, netvrdim, ze Hulan svemu "oboru" nerozumi, rikam jen to co pisu i tady markonovi..

Re: Zmrdosvět od Anonymous

12.10.2005 #

Ad hulan a markon. To neni novinka,. amrkon strasne radkovi zavidi jeho uspechy ve psani a blogovani a snazi se mu od jiste doby napodobit. Proto ten velmi podobny styl. Ale plagiat.

podoba s hulanom ? ani nahodou :) od Jozef Sevcik

12.10.2005 #

hehe, trochu sa mi zda, ze si napisal nieco, o com si vedel, ze minimalne 50% ludi naserie a teraz sa super bavis nad tym ako sa tu nad tym rozculuju  :)
ale to mi je jedno, ronan tu pisal ze mas "Hulanov styl". kedze denne citam Hulanov blog, myslim ze to az tak celkom nie je pravda...
co mate spolocne:
1. ked si clovek precita nieco od teba a nieco od Hulana, hned si o oboch mysli, ze ste arogantni bastardi  :)
2. vyzera to ze mate obaja podobnu 'teoriu stada' - s ktorou na 99% suhlasim

v com sa lisite:
1. clovek si prvykrat precita teba a Hulana a o oboch si na prvy pohlad mysli ze su arogantni zakomplexovani bastardi. problem je ten, ze ked si vas oboch clovek precita druhy krat, dojde mu, ze Hulan ma v podstate pravdu a styl, zatial co ty sa dookola opakujes a tocis v jednom kruhu
2. hulan pise okrem 'egotrip' clankov aj clanky mimoriadne hodnotne (napriklad technicke...), zatial co na tvojom blogu som precital asi 3-4 clanky a prestavaju ma bavit lebo su vzdy o tom istom...hmm, mozno mas len take obdobie  :)
3. vysledky Hulanovej prace som videl (to co zverejnil), zatial co z teba mam pocit ze len kecas aky si chytry a nevidel som od teba nic nad cim by som mohol zasnut a povedat si "good work"
4. myslim, ze hulan ma oproti tebe viac skusenosti, prostriedkov a rokov nato, aby mohol machrovat

tym nechcem ospevovat Hulana alebo co, len som reagoval nato, ze sa mu udajne podobas  :)
mas moznost podobne nazory, ale nevies ich podat takym stylom ako on..
a neuraz sa, nebol to ziadny utok, len moj pohlad na vec..

RE: podoba s hulanom ? ani nahodou :) od ronan

12.10.2005 #

Jozef Sevcik: SAKRA, lidi, vy vubec nectete, nebo se proste nesoustredite na to, co ctete:) Cituju sam sebe: "Ne stylem psani nebo tim, o cem tu pises, ale tim, ze si o sobe oba myslite ze jedine vy jste ti nejlepsi a vsichni ostatni jsou blbci".

od Tereza Pergnerová

12.10.2005 #

Máš v podstatě recht...
Ale jak o tom dumám, je vlastně dobře, že žijem ve zmrdosvětě. Kdyby lidi nebyli zmrdi, říkali natvrdo co si myslej a fakt si stáli za svým, asi bysme se navzájem pomlátili. Anebo bysme se minimálně neměli o čem bavit, a stali by se z nás asociálové, protože zkušenosti (a povětšinou i myšlenky) jsou nepřenosný. A tak nám holt nezbejvá než na sebe bejt hodný a dělat si radost...  :-(

Re: Zmrdosvět od markon

13.10.2005 #

2Ševčík: Na počítače mám teď minimum času. Jako strašně rád bych o něčem psal, ale prostě nestíhám. Aktuálně se učím Cisco, a mé výsledky jsou zatím někde ne moc vysoko. Všechno chvíli trvá a Hulán je přeci jenom starší, a nechci se s ním porovnávat.

Kdybys blog pozorně sledoval, všiml by sis, že po technické úrovni pomalu stoupá, například jsem vyřešil problémy s expirací kontrolních obrázků, je tu odkaz na předchozí a další článek, přidávám možnost dávat tabulky do článků, hodlám implementovat Ajax a dál a dál. Ale času je málo, fakt mi věř, že dělat vysokou + práci + cisco + blog + nějaký čas pro mě, že to je síla.

Začátkem minulého roku jsem na blog měl více času, a například o nějakých prázdninách to určitě posunu dopředu.

Re: Zmrdosvět od llook

13.10.2005 #

Našel jsem neshodu článku s jedním komentářem:
Z článku: "Lidi co ukazují na Petra Zvěřinu (ten maník z VyHulenejch) jsou 10x tak špatní."
Z komentáře: "A to, že zmrdi ukazujou na větší zmrdy, jo to je pravda a ověřená."
Tak kdo je teda horší? Ten kdo ukazuje nebo ten na koho je ukazováno? Podle mě je to jak kdy, jako skoro všechno.

Jozef Sevcik: "vysledky Hulanovej prace som videl"
Jestli výsledky práce myslíš ovládání stáda, tak souhlasím - v tom je dobrej.

ronan: Jak víš, co si někdo myslí? Co když ten někdo chce, aby sis myslel, že si to myslí, ale ve skutečnosti si to nemyslí? Nebo myslíš, že oba vždy píšou to co si myslí?

od Jozef Sevcik

13.10.2005 #

2llook
>Jozef Sevcik: "vysledky Hulanovej prace som videl"
>Jestli výsledky práce myslíš ovládání stáda, tak souhlasím >- v tom je dobrej.
nie, nemyslel som ovladanie stada, myslel som napriklad
softver ktory vytvoril a publikoval alebo sa na jeho tvorbe podielal a nemyslim len blog:cms...

Re: Zmrdosvět od llook

13.10.2005 #

No, já od Hulána viděl jen Blog:CMS a pár jednodušších skriptíků (jako třeba teď ta captcha). Rozhodně to není něco, nad čím bych mohl žasnout a říct "good work". Zvlášť když to srovnám s díly, ze kterých vycházel - Nucleus, PunBB, Dokuwiki a Singapore.
Takhle kdyby kteroukoli z těch čtyř hlavních komponent napsal sám, třeba i v té kvalitě v jaké to je, to bych žasnul. Ale tohle je opravdu za 1000 hodin (tj. při čtyřiceti hodinách týdně víc jak půl roku) slabý.

od Jirka.S

13.10.2005 #

"A ty si ty své kvaziargumenty "...nechci být jako ty, protože bych zakrněl" strč taky někam. Moc dobře víš, že je to nekorektní způsob argumentace, kteří vedou jen tak bezdomovci jako ty"

No jasně, ale ty sis začal  8-)

Re: Zmrdosvět od kgb

13.10.2005 #

2anonymous: Jeho blog, jeho pravidla.  ;-)

Re: Zmrdosvět od ALeS

14.10.2005 #

Velmi zajimavy text, IMHO obslehnuty styl ala hulan a hlavne dokazujici jistou nevyvazenost autora. Docent chocholousek by to mozna napravil.

Tka a ted taky doufam, ze to nezcenzurujes - negativni ohlasy se nelibej:(

jj it is true od Vr1skot

24.10.2005 #

naprosto souhlasim, cim veci sem zmrd tim sem stastnejsi  :)

Re: Zmrdosvět od jaja

08.12.2005 #

Máš snad i pravdu!!

Re: Zmrdosvět od kdosi

09.06.2006 #

Před časem jeden můj kamarád říkal, myslím v souvislosti s politikou, cituji "..je nás tady (myšleno v ČR) jen pár zmrdů a nedokážeme se domluvit". Vidím ale, že je to jinak...vypadá to, že jsme nakonec zmrdi všichni  :-D
Ale i kdyby jsme tady byli všichni zmrdi  :-D tak přece jenom máme v povaze něco, co nemá žádná jiná země - improvizace (myšleno v dobrém  ;-))..

Re: Zmrdosvět od Calis Xarn

30.08.2007 #

dobrej članek  :-D

nemyslím si že radek hulan by se dal srovnávat s tímhle blogem - tady jsem sice nenašel moc članku o počítačích atp. ale zato je tu hafec psychologických teorii se kterýma se docela i stotožňuji. Radek hulan píše lamerský članky jeho blog vypada jako kdyby ho dělalo dvouletý dítě co nema žadne potuchy o optimalizaci pro výkon(to platí i o článcích)...

Re: Zmrdosvět od najvedsi zmrd

01.09.2007 #

ahoj,
Ja som zmrd.
nehambim sa zato a prave naopak. Ludstvo vyprodukovalo tolko literatury ako sa zmrdstvo naucit, ze sa dalej a dalej vzdelavam.
este niekedy som mal problem s tym, popytat niekoho aby mi spravil kavu( jasna manipulacia )
Teraz, po par skusenostiach s komunikaciu, manipulaciou ci sugesciou sa v tom priamo vyzivam. Nielen ze mi to pomaha, ba viac, posuva ma to dalej.
Preto pestujme zmrdstvo ako vlastnost. Je dobra. Kto si to nemysli, nech to skusa inak. Nehovorim ze to inak nejde, ale je to tazsie.

DOLEZITE PS: Nikdy nebud zmrd na ludi, na ktorych ti zalezi. Stale si udrzuj skupinu ludi, ktori stoja zato, spravit pre nich hocico. Aj toto patri k podstatam ludstva. Zmrdom je naljepsie a najjednoduchsie byt v: praci, obchode, na sefa a cudzie zeny, na casnicky a pinglov a nezabudnut na ( toto si domyslite )